In de schijnwerper…
Benieuwd naar de werkwijze en beweegredenen van een Huidprofessional? In de serie “In de schijnwerper” lichten we telkens een van onze leden uit. Met vandaag…
Greet Hoedeman, Beauty-Inn
Wie ben je?
Mijn naam is Greet Hoedeman en ik ben de trotse eigenaar van mijn huidpraktijk Beauty Inn.
Waar ben je gevestigd?
In Nieuwegein.
Wat is jouw drive?
Ik word echt heel gelukkig als ik mensen mag helpen hun huid te verbeteren. Daarbij bouw je een relatie op, deel je vaak hun zorgen en neem je ze letterlijk en figuurlijk bij de hand. Dat mensen lekker in hun vel zitten, daar lever ik graag elke dag een bijdrage aan.
Welke behandeling is je favoriet?
Ik ben een ongelofelijke fan van fruitzuren; daar hebben we Nederland al bijna 30 jaar geleden mee veroverd en inmiddels hebben wij hier duizenden mensen mee geholpen. Voor mensen die niet in aanmerking komen voor deze therapiebehandelingen, hebben we een reeks van 11 behandelconcepten van Casmara; een merk dat overigens ook een mooie beweging aan het maken is richting de ‘therapietreatments’.
Hoe help jij je klant?
Het is natuurlijk niets nieuws onder de zon, maar het begint met oprechte interesse tonen. Een klant voelt of je authentiek bent en of je het meent. Daarna maak ik een goede anamnese, vraag ik door, vat ik samen en geef ik een advies. Uiteraard hoort daar een 3-voudige huidscan bij. Alles natuurlijk ondersteund met goede voor- en nafoto’s en van Jan Marini beschikken we over een reeks wetenschappelijks studies die begeleid worden met foto’s, tja, dat is natuurlijk geweldig. Daarna volgt een advies waarmee men eerst thuis aan de slag gaat en pas na twee weken starten we met de behandelingen. Wow, wat er in die tijd vaak al gebeurt!
Wat is jouw specialiteit?
Oeps, daar moet ik even over nadenken. Ik heb er namelijk wel een paar. Ik ben heel goed in mensen overtuigen van het belang van hun grootste orgaan, zullen we het daar op houden?
Hoe zie jij je werk voor de toekomst?
Er verandert veel, zeker op dit moment, en we weten natuurlijk nog steeds niet wát we straks allemaal nog mogen (verwachten). Als we alleen nog mogen epileren en masseren, dan ben ik er klaar mee. Daarnaast is het zo dat we enorm ons best moeten blijven doen voor elke klant. Je mag nooit op de automatische piloot gaan. Er wordt zoveel aangeboden en waarom zou men naar mij/Beauty Inn moeten komen? Ik weet dat we heel veel toegevoegde waarde bieden in het drukke bestaan van onze klanten en als het me blijft lukken dit ook kenbaar te maken bij de klant, dan hoop ik daarmee nog jaren door te kunnen gaan.
Professionele, vakbekwame schoonheidsspecialisten
Alle schoonheidsspecialisten die je op deze website vindt, beschikken over het juiste vakdiploma. Hierdoor weet je zeker dat zij een gedegen beroepsopleiding genoten hebben en ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel.
De Huidprofessional zorgt goed voor jouw huid!